Breaking News

Rabu, 16 Agustus 2017

Nyuwun ridlonipun Alllah SWT lumantar Peringatan HUT RI ke 72

Assalamualaikum. ..



Menawi Tresna kaliyan Bangsa Indonesia monggo sami dherekake napa kang Allah tuntun, Ampun sami dilanggar napa ingkang Allah paring dhawuh kagem kita marga Dunya lan Negara Indonesia  niki kagungan Allah SWT”

Tulisan kang ora ana apa – apane niki cuman kagem pangemut kaliya penulis kang kebak kaliyan dosa. Kanggo para mudha monggo sami nerapake perkoro kang cilik conton sholat limang waktu kanthi tepat, mengerjakan puasa, wonten malih contonipun monggo latihan ngagem rasukan syar’i kanggo generasi enom kaum hawa lan ngedohi opo kang sampun dilarang.

Monggo generasi bangsa , ana ing peringatan 17 agustus 2017 iki tepat kaliyan HUT  Republik Indonesia. Monggo sami dhereke syariat kang uwis Rasullullah tuladhaaken. Ridha Allah mesti bakal kasembadan menawi kita nerapake syaria’at Islam, insya allah kedholiman ora bakal ana. Mergo kita patuh lan ajreh kaliyan Allah SWT.“ niki wujud tresna Tanah air kang sak benere “

Dengan Bahasa Indoesia.


Assalamualaikum ...

Jika cinta Tanah air marilah kita mengikuti apa yang allah tuntun, jangan dilanggar apa yang Allah perintahkan, karena tanah air ini milik Allah SWT, bumi ini milik Allah SWT.

Tulisan yang tidak berarti ini Cuma renungan untuk penulis yang jauh dari kesempurnaan dan sebagai renungan, pengingat bagi calon generasi muda .


Monggo kaum muda marilah bersama – sama memulai dari yang kecil.Terapkan apa yang allah perintahkan dalam diri kita sendiri seperti : sholat 5 waktu, mengerjakan  puasa, mengenakan hijab syar’i dan jauhilah apa yang Allah larang.
Mulailah ikuti syariat yang telah Rasullah contohkan. Ridho Allah akan kita dapatkan jika kita mengikutibapa yang telah Allah inginkan.

Jika semuanya menerapkan Islam, dan negeri ini sama – sama menerapkannya,Insya Allah kedholiman tidak ada lagi, karena kita semua patuh dan takut kepada Allah, itulah makna tanah air yang sesungguhnya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Designed Template By Blogger Templates - Powered by BeGeEm