Breaking News

Rabu, 09 Agustus 2017

Muhasabah Ngripto Ati Sak Utawis


Angerindu dalu kang saya adem...
Nilarake kabeh rasa kang wes cumepak
Kabeh wes kadung tumoto rapi...
Lan ora bakal bisa sirna saka ati... 

Monggo sami nata ati ingkang sedih mergo permasahan urip monggo dipuntinggalaken
Tenangke penggaleh ..monggo sami kita miwiti urip lan gesang ana ing alam dunya. Ngosongake penggalih lan monggo sami ngangsu hikmah ana ing alam dunya. Ngosongake koyo gelas kosong kang ora ana isine nganti bisa ngisi ilmu hikmah kang kathah saking ridhane Allah SWT.

Muhasabah Ngripto Ati Sak Utawis

Dadi Guru madrasah kudu nduei rasa Tanggung jawab kang gedhe supaya kita bisa ngrubah ana pendidikan, bisa ngrubah kabeh kang ala dadi kabecikan. Kabecikan ana ing Keluarga, masyarakat, agama lan Negara. Kabeh Perilaku lan tindhak – tandhuk kudu telaten anggone ngangsu kawruh. Amarga Ngangsu Kwaruh iku ana lan wajib supaya bisa nduweni tujuan kan manunggal.

Komiten lan kesepakatan utawi rasa sarujuk kudu ana ing sakngarepe Lakon. Tuladhane Pns betah lan kudu nggawe apa kang jenenge  SKP ( Sasaran Kinerja Pegawai ) Supaya tujuan kang digawe padha karo aturan kang wes lumampah.  Monggo Sami manunggalke rasa, ati, lan tujuan supaya bisa mlaku bebarengan.

Mesti wae ora bisa dipungkiri kabeh  tau ngrasakkake rasa sedih ninggalake anak lan keluarga.Supaya bisa ngembanake Tugas lan tanggung awab. Saben dinane. Dadi guru Madrasah nata ati , penggalih lan nyiapake rasa . Supaya kabeh bisa kaemban kanti apik. Monggo sami nglirwaake rasa sedih . Napa mawon keadane guru tetep ngemban amanah mulia.

Mangga kita tetep semangat kanggo ngembangake diri lan ampun bosen makarya.Kabeh iku jenenge sebagian saka takdir Allah SWT. Apa kang perlu diubah menchange apa kang ana ing ati, ngrubah lan ngriset apa kang wes dilampahi. Sedaya niat ati bakal katindhaake ana ing otak.

Ana 2 cara ngrubah , yaiku :
  1. Tingkat Afektif ( Ingkang dados dasar yaiku narimo ing pandum kaliyan Takdir Allah. 
  2. aja gampang putus asa lan mandhek sakdurunge tujuan dereng kalampahan. Dibetahake lingkungan la semangat kang telaten.
Ana  istilah Jawa kang duweni makna kang dhuwur  “TEPA SELIRA kedah dipun emut “( HAL SEKECIL APAPUN  HARUS DIUTAMAKAN )

Kesepakatan agar bisa jadi guru Madrasah yang baik. Dan akhirnya semangat itu akan  itu menular.

Spesial buat bunda Amel yang selalu minta translate

Galau lan sedih silahkan ditinggalkan,
Mari kita awali hidup didunia
tenangkan hati tenangkan pikiran kita memulai dengan
mengosongkan gelas kosong, hingga berisi ilmu yang penuh hikmah dari ridla Allah SWT.

Sebagai seorang guru Madrasah, adalah tanggung jawab besar agar kita berhasil dalam pendidikan baik didalam keluarga, masyarakat, agama dan negara. Dan untuk mendapatkan itu semua kita perlu pembelajaran. Kenapa pembelajaran harus disepakatkan karena supaya kita bisa meluruskan tujuan.

Komitmen harus ada diawal seperti seorang PNS ada SKP. Agar tujuan yang dipakai sesuai standar yang dibuat. Maka diawal kita akan membuat pakta Integritas. Mari kita sama rasa, sama hati sehingga kita bisa disatukan.
Hari  kemaren apa yang saya rasakan. Keharuan dan kesedihan meninggalkan anak dan keluarga karena untuk melaksanakan tugas sehari – hari sebagai guru madrasah. Menata hati menyiapkan segala rasa untuk meninggalkan kegelisahan itu perlu atas apa yang diterima .kesedihan harus  ditinggalkan .meninggalkan kewajiban sebagai tanggung jawab.

Apapun perasaanny galau, sedih,  tetap guru harus  melaksanakan tangung jawab sebagai guru madrasah. Mari kita tetap  ada disini untuk berkembang,belajar dan berkarya.

 Itulah namanya Sebagian dari Takdir Allah SWT. Apa yang perlu dirubah Menchange apa yang jadi pikiran kita ?merubah dan meriset apa yang dilakukan untuk sesuatu yang dipikirkan,  memerintah dari hati ke otak. ( merubah hati agar mind berubah )
 ada cara merubahnya, yaitu :
Tingkat afektif yang pertama dan dasar adalah menerima.( menerima suratan takdir )

Contoh : kita disini untuk berangkat kemadrasah. Tanda Legowo itu terpancar dari ekspresi wajah ) pada saat kita bertemu dengan siswa – siswi kita.
Kalu sudah tersenyum maka kita akan membuka hati.
Dan senyum tulus akan terpancar dari kerutan mata. Maka senyum akan terpancar ikhlas.
Ekstrofer dan inforter akan terlihat dibelakang.

Rasa ingin tahu ada, dimaksimalkan atau berhenti saja, untuk itu bisa berkembang maka lingkungan akan mendukung. Maka semangat dan kemauan serta kerja keras kita sangat diperlukan.

Ada istilah Jawa yang maknanya sangat dalam “TEPA SELIRA ADALAH HAL YANG HARUS DIPERHATIKAN “( HAL SEKECIL APAPUN  HARUS DIUTAMAKAN )

Kesepakatan agar bisa jadi guru Madrasah yang baik. Dan akhirnya semangat itu akan  itu menular.

Demikian kilasan muhasabah diri Malam ini ( mekaten kilasan Muhasabah ati wonten ing dalu Menika ) suwun

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Designed Template By Blogger Templates - Powered by BeGeEm